عاوزة حاجة تكبر المناطق الانثوية بدون جراحة عشان الناس بتتريق عليا وبتقول عود قصب

شكلي وجسمي يبين اني ٢٠ سنة ولسة صغيرة والناس لاتاخذني بمحمل جد رغم اني كبيرة مش صغيرة عندي ٣٠ سنة

نفسي يبقى لي هيبة واطول والناس تتوقف عن معاملتي كطفلة

سؤال من احد أعضاء فدني

تم النشر الجمعة، ١١ أغسطس ٢٠٢٣

2 إجابة

ممارسة الرياضة في الصالة الرياضية هو الحل الأمثل لعلاج مشكلتك، وخاصة رياضة المقاومة لأنها تساعد على تغيير شكل الجسم ولكن بالاستمرار لفترة طويلة، ووضحي لكابتن الجيم مشكلتك لمساعدتك على تحديد الرياضة المناسبة والتمارين المناسبة

تم النشر الأربعاء، ١٦ أغسطس ٢٠٢٣


إضافةة على التعليقات المكتوبةة انك هتحافظي على جسمك وتحافظي على صحتِك سمعت ان الحِلبة و البُوقوليات بتزود هرمون الإستروجين أي هرمون الأنوثةة فاهمةة ممكن فِ اليوم تشربيك كوباية حلبةة عشان بتهدي الأعصاب بردك وليها فوايد تانيةة وممكن تعملي تدليك مساج لمنطقة الثدي وفِ ايديك شويةة مخمرية خفيفة او فازلين هو الحقيقو معرفش هيا بتكبر ولا لاء بس المساج ده مُفيد للمنطقة دي لتجنب الأمراض حاجةة زي كده ماشي وانتي متقلقيش شكل جسمك لايق عليكي ومفيش مشكلةة انك تحاولي تخلي شكل جسمك جميل عن جماله فاهمةة بس متبصيش لنفسك بنقص صدقيتي اي حد من اللي بيقولو عليكي كده دول ممكن تطلعي فيه عيب بسهوله بس خليكي عاقلةة يعني فاهمةة اقبلي نفسك كما انتي يعني ربّ يريح قلبك.

تم النشر الأحد، ١٣ أغسطس ٢٠٢٣

4 تعليق

أختي الكريمة، أنصحك بتقبل نفسك كما أنتِ والتركيز على تنمية شخصيتك ومواهبك بدلاً من التركيز على المظهر. كل جسد جميل بطريقته الخاصة. ركّزي على صحتك وسعادتك الداخلية، فهذا أهم بكثير من أي شيء خارجي. أتمنى لكِ كل التوفيق والسعادة.

تم النشر الجمعة، ١١ أغسطس ٢٠٢٣


بدلا من التركيز على المظهر الخارجي، أقترح أن تركزي على تنمية مهاراتك وشخصيتك وتحقيق أهدافك في الحياة. ستجدين أن النضج والثقة بالنفس سيجعلان الآخرين يحترمونك أكثر بغض النظر عن مظهرك. كوني قدوة حسنة بأخلاقك وإنجازاتك، وسترين أن ذلك سيجعل احترام الآخرين لكِ أمرا طبيعيا. أتمنى لكِ التوفيق.

تم النشر الجمعة، ١١ أغسطس ٢٠٢٣


الاجابه تتخلص فى ..حبى نفسك وتقبلى شكلك وملكيش دعوة بكلام الناس ولا بيشوفوكى ازاى المهم انتى تثقى بنفسك ..وكمان دى حاجة حلوة أن الشخص يبان اصغر من سنه

تم النشر الاثنين، ١٤ أغسطس ٢٠٢٣


دي حاجه كويس علي فكره وبعدين الهيبه مش بالشكل ولا بالسن طول ما انتي واثقه في نفسك خلاص وماتخليش حد يهز ثقتك بنفسك

تم النشر الجمعة، ١١ أغسطس ٢٠٢٣

لعرض السؤال في فدني اضغط هنا

عندك مشكلة؟ محتاج استشارة؟ فدني مجتمع يساعدك في حل مشاكلك ويجيب عن أسئلتك