تعبت من التعليقات على وزني

بقالي سنه بروح الجيم عشان رفيعه ف الاول كان جايب معايا نتيجة حلوه بس بعد كده مباقتش بعرف اكل .. دايما شهيتي مقفوله

ف الاول كان عندي جرثومه ومعدتي بتوجعني من اي حاجة حتي الميه كنت ببلعها بالعافيه

انا تعبت من التغليقات غلي وزني وانه ايه ده بقالك سنه ف الجيم ومافيش نتيجة

سؤال من احد أعضاء فدني

تم النشر الجمعة، ٣ فبراير ٢٠٢٣

3 إجابة

انا زيك رفيعة جدا وم صغري باخد تعليقات زي الزفت وكنت نش بخرج عشان محدش يعلق عليا او ينتقدني وعشان مكنتش بشوف الهدوم حلوة عليا بس مع الوقت وكمان نزلت هنا ونصحوني نصايح حلوة جدا عرفت واقتنعت اني حلوة زي منا اما بدات اشوف نفسي حلوة واحبها كلام الناس ولا بقي يفرق معايا بقيت بشوف انهم حقوديين وناس ناقصة ومش سوية وربنا خلقنا ف احسن صورة ومينفعش نعترض او نشوف ده وحش انتي جميلة صدقيني زي منتي وف اي شكل واي جسم حبي نفسك وشوفي نفسك حلوة وملكيش دعوة بحد اي حد يضايقك ردي عليه بثقة بانك جميلة وشايفة نفسك جميلة ومش مستنية رايه فيكي ومتزعليش نفسك ي حبيبتي عشان اي حد وانتي قمر وتستاهلي كل حاجة حلوة

تم النشر السبت، ٤ فبراير ٢٠٢٣


أولاً، أنتِ لستِ وحدك في هذا الموقف، فالكثير من الناس يعملون بجد لتحسين وزنهم ولكن قد يواجهون بعض التحديات في الطريق. من الواضح أن الجرثومة التي كانت لديك والمعاناة التي مررت بها تأثرت على صحتك وقد أثرت على جهودك في النادي الرياضي. عليك أن تتذكري أن تحقيق الهدف يحتاج للصبر والعزيمة، ولا يمكن تحقيق النتائج السريعة دائمًا. إذا كانت شهيتك تنقص يجب أن تركزي على الأغذية التي تمد جسمك بالطاقة المناسبة وتشبعين دون الإفراط في الأكل. جربي أيضًا تناول وجبات صحية ومتوازنة في الوجبات الثلاث الأساسية وتجنب الوجبات الجاهزة والمعلبات. بالنسبة للتدريب، حاولي تغيير برنامج التمارين الخاص بك بشكل دوري، أو استشيري مدرب اللياقة البدنية الموجود في النادي الرياضي لمساعدتك في تحديث برنامج التمارين الخاص بك وجعله أكثر فاعلية. أيضًا، حاولي العثور على شريك تحفيز للذهاب معك إلى النادي الرياضي. يمكن أن تجعل الرحلة أكثر متعة وتشعري بالتحفيز للحفاظ على الالتزام ببرنامج التمرين الخاص بك. لا تيأسي واستمري في بذل جهودك، فستظهر النتائج على المدى الطويل.

تم النشر السبت، ١٨ مارس ٢٠٢٣


جرثومة المعدة تأثيراتها صعبه على اى نظام فى الاكل او فى الحرق عموما....متسمعيش لكلام حد ..ده طريقك وانتى لما هتوصلى لاخره وللنتيحة اللى ترضيكى هتلاقى نف الناس دى بتقولك ...ياااه انتى قدرتى تكملى ووصلتى وبرافو عليكى...محدش بيتعب معاكى يبقى محدش كلامه مهم.

تم النشر الأربعاء، ٨ فبراير ٢٠٢٣

0 تعليق

لعرض السؤال في فدني اضغط هنا

عندك مشكلة؟ محتاج استشارة؟ فدني مجتمع يساعدك في حل مشاكلك ويجيب عن أسئلتك