ما اسم هذا العلاج وفيما يستخدم؟

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

لو سمحتم إسم هذا العلاج ده وفيما يستخدم في أي وقت أفضل

سؤال من احد أعضاء فدني

تم النشر الجمعة، ٢٧ سبتمبر ٢٠٢٤

4 إجابة

هو حضرتك بتاخديه للتخسيس ولا لإيه؟ هو اسمه زيت كبد سمكة القد 300 Seacod مللي جرام. مكتوب انه بيستخدم كبسولة او اتنين تلات مرات في اليوم أو حسب وصفة الطبيب ومكتوب الفيتامينات اللي فيه، انا ترجمته ليكي بس ماتاخديهوش من نفسك لازم باستشارة الدكتور.

تم النشر الجمعة، ٢٧ سبتمبر ٢٠٢٤


ده كبسولات زيت كبد الحوت، ممكن تقرأ عنها أكتر في المقال ده لأن له أعراض جانبية، ويُفضل بلاش تاخد أي دواء دون استشارة التطبيب حتى لو كان فيتامينات حتى لا تحصل أي أعراض جانبية أو مضاعفات. https://altibbi.com/الادوية/زيت-كبد-سمك-القد-علمي

تم النشر الجمعة، ٢٧ سبتمبر ٢٠٢٤


وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته، الدواء الموجود في الصورة هو "SEACOD" وهو عبارة عن كبسولات زيت كبد الحوت النقي بجرعة 300 ملغ. يحتوي على فيتامينات A وD. الاستخدامات: فيتامين A: يساهم في تحسين صحة الجلد والعينين. فيتامين D: يساعد في امتصاص الكالسيوم وتعزيز صحة العظام. كيفية الاستخدام: يُنصح عادةً بتناول الكبسولات بناءً على إرشادات الطبيب أو الجرعة الموصى بها على العبوة. يفضل تناولها مع الطعام لتحسين الامتصاص. يجب عليك استشارة الطبيب قبل بدء أي مكمل لضمان ملاءمته لحالتك الصحية. (يرجى ملاحظة أن هذه إجابة آلية بواسطة الذكاء الصناعي ولا تغني عن زيارة الطبيب في الأمور الصحية)

تم النشر الجمعة، ٢٧ سبتمبر ٢٠٢٤


ده مكمل عذائي عباره عن زيت كبد السمك

تم النشر الجمعة، ٢٧ سبتمبر ٢٠٢٤

0 تعليق

لعرض السؤال في فدني اضغط هنا

عندك مشكلة؟ محتاج استشارة؟ فدني مجتمع يساعدك في حل مشاكلك ويجيب عن أسئلتك